Klient (Usługobiorca) – osoba fizyczna (w tym również Konsument), która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieosiągnięcia pełnoletniości, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
Sprzedawca (Usługodawca) – Park Ewolucji sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Sławutówko 14, 84-122 Żelistrzewo,
wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Gdańska-Północ, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS pod numerem 0000637291, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP 5882420941 oraz numer statystyczny REGON 365400716, adres elektroniczny: biuro@parkewolucji.pl,
tel.: +48 783 200 400.
System płatniczy PayU – Serwis PayU obsługujący płatności internetowe, administrowany przez PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, posiadającą numer NIP: 779-23-08-495, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000,00 złotych w całości opłaconym, krajowa instytucja płatnicza w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, wpisana do rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012 (zwana dalej "PayU").
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą (Sprzedawcą) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Bilet elektroniczny (Bilet) – potwierdzenie zawarcia umowy wstępu do Parku ze Sprzedawcą, upoważniający do wstępu do Parku w określonym na Bilecie elektronicznym terminie, oraz dający możliwość korzystania z infrastruktury Parku – z atrakcji/urządzeń tam znajdujących się, z odpłatnych usług świadczonych (sprzedawanych towarów) na terenie Parku (usługi restauracyjne / sprzedaż towarów) podczas przebywania na jego terenie, w godzinach jego otwarcia (dalej zwane: wstęp do Parku).
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy na odległość za pośrednictwem Panelu sprzedaży, określającego rodzaj i liczbę Biletów elektronicznych.
Panel sprzedaży – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, umożliwiający świadczenie usług drogą elektroniczną oraz zawarcie umowy na odległość ze Sprzedawcą, znajdujące się w Serwisie internetowym.
Serwis – zespół powiązanych ze sobą stron internetowych znajdujących się w domenie parkewolucji.pl, za pośrednictwem których Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną,
a Klient może z nich korzystać.
II. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zasady i tryb zawierania ze Sprzedawcą umów na odległość – sprzedaży Biletu elektronicznego do Parku.
2. Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu. Zakup biletów jest możliwy wyłącznie po zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu, które jednocześnie stanowi oświadczenie i stwarza prawne zobowiązanie między Klientem a Parkiem.
3. Wyrażenie zgody na stosowanie Regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkbox’u podczas czynności zmierzających do zawarcia umowy jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków niniejszego Regulaminu.
4. Korzystanie z możliwości zakupu biletów online wymaga spełnienia minimalnych warunków technicznych:
• Program umożliwiający podgląd i wydruk biletów zapisanych w formacie PDF (np. Adobe Reader).
5. Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny za zakupiony Bilet elektroniczny, w przypadku zamówienia kilku jego sztuk, ceny poszczególnych Biletów sumuje się.
Łączna cena, jest podana w wypełnianym przez Klienta formularzu zamówienia.
Po dokonanym przez Klienta wyborze sposobu płatności oraz dostawy zostanie on poinformowany o łącznej cenie zamówienia (podsumowanie) przed potwierdzeniem przez niego zamówienia.
6. Park nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek skutki nieprawidłowego funkcjonowania systemu płatniczego PayU.
7. Park nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości, potwierdzenia i inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet.
8. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
9. Aby otrzymać fakturę VAT należy w procesie zamawiania zaznaczyć opcję - "Chcę otrzymać fakturę" - oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia.
10. Park nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
11. Bilet elektroniczny stanowi dowód zakupu.
12. Sprzedawca spełnia świadczenie względem Klienta umożliwiając mu realizację uprawnień – wstępu do Parku, w terminie oznaczonym na Bilecie elektronicznym.
W przypadku biletów ulgowych, wymagane jest okazanie okazaniem ważnej legitymacji uprawniającej do zniżki.
13. Sprzedawca informuje, iż Bilety wstępu można kupić również w kasach biletowych Parku zgodnie z obowiązującym cennikiem,
jednakże niektóre promocje, preferencyjne ceny (przedsprzedaż) dotyczące Biletów elektronicznych są dostępne wyłącznie poprzez zawarcie umowy
na odległość za pośrednictwem Panelu sprzedaży.
14. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pośrednictwem adresu e-mailowego m tj. biuro@parkewolucji.pl
15. Park zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży on-line w każdej chwili, bez podawania przyczyn.
16. Brak możliwości zakupu biletów za pośrednictwem systemu sprzedaży on-line nie oznacza braku możliwości zakupu biletów w Kasie biletowej Parku.
17. Usługodawca świadczy usługi droga elektroniczną zgodnie z Regulaminem. Niniejszy Regulamin jest Regulaminem w znaczeniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
18. Bilety zakupione przez bon turystyczny nie podlegają zwrotu.
III. Reklamacje
1. Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące sprzedaży biletów online należy składać pocztą elektroniczną na adres: biuro@parkewolucji.pl. Zgłoszenie reklamacyjne zawierać powinno przynajmniej: numer zamówienia, kwotę oraz datę transakcji.
2. Reklamacje mogą być składane nie później niż 7 dni od zaistniałego zdarzenia będącego przyczyną reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane przez Park w terminie 30 dni od daty ich otrzymania. Reklamacja powinna zostać zgłoszona do biuro obsługi klienta poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na aders biuro@parkewolucji.pl z dopiskiem reklamacja.
Każda reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z przepisami prawa.
Powyższe postanowienie stosuje się odpowiednio w przypadku reklamacji usługi świadczonej drogą elektroniczną.
3. Park nie ponosi w stosunku do Klienta odpowiedzialności za nieprawidłowo wykonane płatności. Prowizją za błędnie wykonaną transakcję zostanie obciążony Klient.
IV. Odstąpienie od Umowy
1. Sprzedawca informuje iż w przypadku zamówienia Biletu elektronicznego uprawniającego do wstępu do Parku Ewolucji w określonym terminie jaki oznaczony zostanie na Bilecie, prawo odstąpienia od umowy zawartej w ten sposób, zgodnie z art. 38 ptk 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, nie przysługuje Klientowi.
V. Ochrona danych osobowych
1. Administratorem wszystkich podanych danych w systemie sprzedaży biletów jest Karol Szmajda prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ANOVEI Karol Szmajda, ul. Klęcino 44, 76-220 Główczyce NIP: 839-321-38-94, adres e-mail: biuro@anovei.pl. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. 2015r. poz. 2135 z późn. zm.) w związku ze sprzedażą biletów i niezbędnym kontaktem z Klientem. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów. W przypadku zamówienia faktury, podanie podstawowych danych jest obowiązkowe i wynika m.in. z ustawy o rachunkowości.
2. Złożenie zamówienia online przez Klienta jest równoznaczne z wyrażeniem przez niego zgody na przechowywanie i przetwarzanie przez administratora danych osobowych w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów online.
3. Otrzymane dane osobowe nie zostaną udostępnione osobom trzecim a Klient przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
VI. Postanowienia końcowe
1. Zakup biletów online możliwy jest wyłącznie po zaakceptowaniu postanowień powyższego Regulaminu.
2. Regulamin zawiera postanowienia zgodne z wymogami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. W sprawach nieunormowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, w szczególności ustawy Kodeks cywilny.